Tulossa

MUUTA MUKAVAA

Nyt

Jos olet koulun oppilas tai oppilaan huoltaja, liity mukaan  Meidän baletti -Facebook-ryhmään.

Ryhmässä tiedotetaan ja keskustellaan koulun ajankohtaisista asioista, vinkataan kiinnostavista tanssijutuista ja muistellaan mukavia.

Meidän baletti on koulun sisäinen Facebook-ryhmä, ja siihen liittyminen edellyttää ryhmän ylläpitäjän hyväksyntää.

Kursseja, työpajoja, matkoja

Kevätkaudella 2024 viikonloppuisin:

mm. koreografi Maria Nurmelan Tuuleen kirjoitettu -teoksen harjoituksia ja muita työpajoja. Lisätiedot opettajilta ja Meidän baletti -ryhmästä.

Kesällä 28.7.-1.8.2024:

Kansainvälinen Turku Dance Camp -tanssileiri, jossa on mukana opettajia Italiasta ja Suomesta.

Leirin päätösnäytöstä tähdittää Puolan kansallisbaletin tanssija Marko Juusela, joka on myös yksi leirin opettajista.

Tanssileirin järjestää Ruusuilla tanssijat ry.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot www.ruusuillatanssijat.fi

Näytöksiä ja muita esiintymisiä

KANSAINVÄLISEN TANSSIN PÄIVÄN NÄYTÖS
Su 28.4. klo 16, Kristoffer-sali, Naantali

- näytöksen jälkeen Ruusuilla tanssijat ry esittelee toimintaansa.

KESÄTANSSIT - kevätkauden päätösesitys
Ma 27.5.2024, Sigyn-sali

Balettikoulun oppilaat esiintyvät myös erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa pitkin syksyä.